Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΑΠΟ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ



ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΟ ΠΙΟ ΧΤΥΠΗΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Τεταμένο είναι το κλίμα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, όπου εργαζόμενοι έχουν αποκλείσει την είσοδο, κλειδώνοντας μέσα τα μέλη της διοίκησης.
Δηλώνουν μάλιστα ότι δεν θα φύγουν αν δεν λάβουν οριστική απάντηση για την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων τους. Όπως αναφέρουν, εξακολουθούν να εργάζονται, ενώ έχουν να πληρωθούν εδώ και 8 μήνες.
Ως αργά το βράδυ της Δευτέρας (20/10)  συνεχίζονταν οι διαπραγματεύσεις για την αποχώρηση των διαμαρτυρόμενων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Διοίκηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας ρίχνει το μπαλάκι της ευθύνης στο υπουργείο Άμυνας, διεκδικώντας μέλλον μόνο από

κρατικές παραγγελίες και ξεχνώντας ότι είναι ιδιωτική εμπορική επιχείρηση. 


850 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΣΤΟN ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
Την ίδια περίοδο πάνω από 850 εργαζόμενοι των ''Ναυπηγείων Σκαραμαγκά'' που εργάζονται και μισθοδοτούνται από το ''Πολεμικό Ναυτικό''(!) για την ολοκλήρωση της κατασκευής των υποβρυχίων του, δουλεύουν ανασφάλιστοι.
Κύκλοι του Πολεμικού Ναυτικού τόνιζαν ότι αποτελεί βαρύτατο πλήγμα στο κύρος του Σώματος, η ανασφάλιστη εργασία, γεγονός πρωτοφανές στην ιστορία του.

Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ 

Η εικόνα της ναυπηγικής κατάρρευσης στο Σκαραμαγκά, την Ελευσίνα, αλλά και στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος συνιστά την πιο παραστατική έκφραση της παραγωγικής διάλυσης της χώρας.
Η πανάρχαια ναυπηγική δραστηριότητα που έσφυζε πριν μερικές δεκαετίες, οδεύει προς εξαφάνιση.
Τα Ναυπηγεία είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας δημόσιας βιομηχανικής δραστηριότητας η όποια πέρασε σε ιδιωτικά χέρια και ιδιωτικοποιούμενη εξωθήθηκε σε σκάνδαλα και κατάρρευση, διαψεύδοντας οικτρά το μύθο ότι η περίφημη ιδιωτική πρωτοβουλία αναζωογονεί, τάχα, τις επιχειρήσεις.

 Η ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ
Θεμέλιος λίθος στην κυριολεξία, για την παραγωγική ανάταξη της χώρας, αλλά και τη διεύρυνση των θέσεων εργασίας είναι η ανασυγκρότηση της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, η οποία μόνο υπό δημοσιά ιδιοκτησία και αποτελεσματική δημόσια διαχείριση μπορεί να ανασυγκροτηθεί.
Η Ελλάδα έχει μεγάλη ναυτική παράδοση και ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα, πρώτα από όλα εξαιρετικά ειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό με δεξιότητες, ώστε να επιχειρήσει να αναπτύξει ξανά, με σχέδιο, εξειδίκευση και σε νέα βάση το ναυπηγικό τομέα σε συνδυασμό με σειρά άλλες μεταλλουργικές δραστηριότητες.
Το βέβαιο, όμως, είναι ότι μια νέα δημόσια προσπάθεια στον ναυπηγικό τομέα απαιτεί κεφάλαια για επενδύσεις και ειδική προστασία του κλάδου τουλάχιστον για ένα ικανό χρονικό διάστημα.
Αυτά, όμως, απαιτούν μια νέα ριζοσπαστική πολιτική σε σύγκρουση με την ΕΕ και κυρίως τόλμη για εναλλακτικές παρεμβάσεις.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)