Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Αίτηση μετατροπής χρηματικής ποινής σε κοινωφελή εργασία

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ
ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ
…………………………………………………………………………………
Με την υπ’ αριθμ. ……………… απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης (Α΄ Βαθμού) ανακλήθηκε η χορηγηθείσα αναστολή της υπ’ αριθμ. ……………… απόφασης του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης (Α΄ Βαθμού) με την οποία είχα καταδικαστεί σε συνολική ποινή φυλάκισης 15 μηνών με τριετή αναστολή για την πράξη της παράβασης ………………  Συγκεκριμένα καταδικάστηκα με την υπ’ αριθμ. ……………… απόφαση σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών για ………………, σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών για ………………, σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών για ………………, ποινή φυλάκισης έξι μηνών για ……………… Με την παραπάνω απόφαση καθορίστηκε συνολική ποινή 15 μηνών που αποτελείται από την πρώτη ισοβαρή ποινή των έξι μηνών που επαυξάνεται κατά τρεις μήνες από κάθε μία από τις υπόλοιπες τρεις ισοβαρείς ποινές των έξι μηνών.

Με την υπ’ αριθμ. ……………… απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης (Α΄ Βαθμού) μετατράπηκε η παραπάνω ποινή φυλάκισης των δεκαπέντε μηνών σε χρηματική ποινή και καθορίστηκε για κάθε ημέρα φυλάκισης το ποσό των 10,00 €.

Είμαι κάτοχος (πτυχίου – απολυτήριου ……………… σύντομο βιογραφικό).    
Έχω εργαστεί ως (σύντομο βιογραφικό). Σήμερα είμαι ικανός να εργαστώ και ετοιμάζομαι να ασχοληθώ με (………………). 
Αυτήν την εποχή και (μετά τη διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης που εργαζόμουν ή απόλυση μου) είμαι άνεργος και κάτοχος της κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ με αριθμό ……………… και ημερομηνία εγγραφής την ………………
Λόγω της επικείμενης ενασχόλησής μου με ……………… στην περιοχή ……………… είναι εφικτό να προσφέρω κοινωφελή εργασία στην περιοχή του ……………… Σύμφωνα με τις συνθήκες της απασχόλησής μου μπορώ να προσφέρω τέσσερις (4) ώρες ημερησίως κοινωφελής εργασία.

Επειδή καταδικάστηκα σε συνολική ποινή 15 μηνών με κύρια ποινή έξι μηνών.
Επειδή η στερητική ελευθερίας ποινή μετατράπηκε σε χρηματική ποινή ποσού 8.984,99 € την οποία αδυνατώ να πληρώσω άμεσα καθώς βρίσκομαι σε οικονομική δυσχέρεια.
Επειδή είμαι ικανός να εργαστώ.
Επειδή σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ……………… βεβαίωση του ΟΑΕΔ ……………… είμαι άνεργος τους τελευταίους ……………… μήνες.
Επειδή με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ……………… η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση ……………… δέχεται να απασχοληθώ σε υπηρεσία της.

Γι’ αυτούς τους λόγους
και με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου
και όσα προσθέσω κατά τη διαδικασία
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Να γίνει δεκτή η παρούσα.
Να μετατραπεί η χρηματική ποινή που μου επιβλήθηκε με την υπ’ αριθμ. ……………… απόφαση του πρωτοβάθμιου Τριμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης σε ποινή παροχής κοινωφελούς εργασίας για τέσσερις (4) ώρες ημερησίως για το χρονικό διάστημα των δεκαπέντε (15) μηνών.

Θεσσαλονίκη, .../.../...

ο Aιτών / η Aιτούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)