Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Το μη ανθρώπινο πρόσωπο της HOL! και το “τέρας” σύστημα διαχείρισης λογαριασμών



Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:
Η πολιτική διαχείρισης απλήρωτων λογαριασμών της HOL που περιγράφεται στο δημοσίευμα είναι παρόμοια με του ΟΤΕ, ο οποίος ενημερώνει τους πελάτες του δύο φορές με ένα αυτόματο σύστημα και μετά κάνει διακοπή της τηλεφωνικής γραμμής. Σημειωτέο στον ΟΤΕ ο πελάτης τους έχει προπληρώσει τα πάγια του επόμενου διμήνου που σημαίνει ότι υπάρχει περιθώριο να μην διακόψουν την σύνδεση. Παρόλα αυτά το σύστημα στον ΟΤΕ αν δεν πληρωθεί έστω και ένα μικρό ποσό (τμήμα του λογαριασμού) κάνουν διακοπή και χρεώνουν περίπου 7 ευρώ  για την επανασύνδεση. Επίσης ο ΟΤΕ δεν έχει δώσει αρμοδιότητες στα καταστήματα του και στοχεύει να τα κλείσει σταδιακά κάνοντας μοναδική την εξυπηρέτηση πελατών τους με το τηλέφωνο. Τέλος η φυσική παρουσία στα καταστήματα δεν εξασφαλίζει την εγκυρότητα των συναλλαγών (μετατροπές στις παροχές κλπ) αφού υποχρεώνουν τους υπαλλήλους να τηλεφωνήσουν στην εξυπηρέτηση πελατών και να μιλήσει ο πελάτης με τον υπάλληλο δίνοντας επιπρόσθετες πληροφορίες όπως ΑΦΜ κλπ . Είναι απαράδεχτο να μην λαμβάνουν υπόψη την φυσική παρουσία και την ταυτότητα του πελάτη τους.






hol1Έχουμε λάβει εκατοντάδες καταγγελίες από αναγνώστες για το “τέρας” σύστημα διαχείρισης λογαριασμών της HOL.

Οι καταγγελίες μας ενημερώνουν ότι κανείς από το προσωπικό της εταιρίας δεν μπορεί να επέμβει σε περίπτωση που εκδοθεί ο δεύτερος λογαριασμός (φραγή εξερχομένων κλήσεων και ίντερνετ) και ξεχάσετε να τον πληρώσετε! Ούτε αν είναι κάποιος άρρωστος στο σπίτι ή ηλικιωμένος που μένει μόνος του με προβλήματα υγείας, δεν κατάφεραν να πείσουν τους υπευθύνους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών να ανοίξουν την γραμμή για μια ημέρα ή έστω για κάποιες ώρες μέχρι να πληρωθεί ο λογαριασμός.

Για να διασταυρώσουμε  λοιπόν αυτές τις καταγγελίες βρήκαμε συνεργάτη μας με γραμμή από την hol και αφήσαμε επίτηδες να κοπεί το τηλέφωνό του οπότε και με τα ίδια μας τα αυτιά ακούσαμε ότι το σύστημα ”τέρας” δεν τους επιτρέπει να επέμβουν αν και τους είπαμε ότι ο συνεργάτης είναι προγραμματιστής στο ίντερνετ και καταστρέφεται αν δεν ανοίξει η γραμμή του και  το πρωί να πληρώσει κανονικά τον λογαριασμό του και επίσης ότι είναι απαράδεκτο να κοπεί η γραμμή  στη 1:30 το πρωί το μόνο που ακούσαμε ήταν… διακοπές μπαίνουν στο σύστημα κύριε και γίνονται με σειρά προτεραιότητας!!!

Και βέβαια η απάντηση είναι πάντα η ίδια δεν μπορεί να επέμβει κανείς στο σύστημα!!!Κύριε!!!

Βέβαια επειδή δεν έχουμε κατέβει τώρα από τον Άρη γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές κάνουν πάντα αυτό που θέλει ο χρήστης και δεν μπορούν να λένε παραμύθια στον κόσμο, ας πουν ευθέως ότι είναι απόφαση της εταιρίας να μην ανοίγει καμία γραμμή για τον οποιοδήποτε λόγο.

Βέβαια την λέξη κρίση και ανθρωπιά μάλλον δεν την ξέρουν εκεί στο επιτελείο της HOL.

Όταν όμως αρχίσουν να βλέπουν τους συνδρομητές τους να μετακομίζουν σε άλλους παρόχους να μην αναρωτιούνται τον λόγο!!! Ίσως τότε το ξανασκεφτούν και αφοπλίσουν το “τέρας” πριν τους διαλύσει το μαγαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)