Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ (4) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ τ. 52

Η ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
+Πρεσβυτέρας Θεοδώρας Καλύβα-Σαράντου
Ἐπιστολὴ ὑπ᾿ ἀριθμ. 801/28.9.2012
Ἐπανειλημμένως ἔχομε ἀναφερθῆ, ὡς κατωτέρω, στὸ θέμα τῆς σπουδαιότητος τῆς γυναίκας στὴ ζωή.
1. Κατωτέρω ἀναρτοῦμε σχετικὸ ἄρθρο τῆς Φωτεινῆς Γραμμῆς τεῦχος 52 (Ἰούλιος-Σεπτέμβριος 2012).
2. Λόγῳ ἐπικαιρότητος μὲ τὴν σατανικὴν συμπεριφορὰ θύματος τοῦ Σατανᾶ πρεσβυτέρας, ποὺ ἐπλήρωσε τὸν ἐραστή της γιὰ νὰ δολοφονήσῃ τὸν ἀείμνηστο ἱερέα π. Ἀθανάσιο Αὐγερόπουλο ἀναφερόμεθα καὶ ἐμεῖς, πρὸς παραδειγματισμό, εἰς τὴν ἀείμνηστον εὐλαβῆ πρεσβυτέρα τοῦ σεβαστοῦ, ταπεινοῦ, ἀκραιφνοῦς ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ πατρὸς Σαράντη Σαράντου.
3. Ἀναρτοῦμε ἄρθρον της, τὸ ὁποῖον εἶχε δημοσιευθῆ εἰς τὸ περιοδικό"᾿Ενορία" τὴν 1.12.1972 καὶ εὑρίσκεται εἰς τὴν ἔγκριτη ἱστοσελίδα ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ὑπὸ τὸ σύνδεσμον ….
μὲ τίτλο:
ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ (4)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΡΗΣΕΙΣ
(δημοσιεύεται στὴν ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ τεῦχος 52)
1. Ἡ γυναίκα εἶναι :
α. Πρόσθεσις ἰδεῶν,
β. Ἀφαίρεσις (ἀφαίμαξις) θησαυροφυλακείων («τσεπῶν»),
γ. Πολλαπλασιασμὸς χρεῶν καὶ προβλημάτων,
δ. Διαίρεσις συγγενῶν, κοινῶν προσπαθειῶν καὶ φίλων (κατὰ τὸ δόγμα τοῦ διαβόλου «διαίρει καὶ βασίλευε»).
2. Γιὰ τὴν γυναίκα ἔχομε γράψει ἐπανειλημμένως στὸ περιοδικό μας «Φωτεινὴ Γραμμή», ὡς π.χ. :
α) Τεῦχος 6, σελ. 18-22, «Πολύτιμαι συμβουλαὶ τῶν ἀρχαίων προγόνων μας καὶ τῶν πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας πρὸς τὰ τέκνα των πρὸς δημιουργία εὐτυχισμένων οἰκογενειῶν» ποὺ εἶναι ἀνηρτημένο στὴν ἱστοσελίδα μαςhttp://www.fotgrammi.gr/index2.php?option=com_flippingbook&view=book&id=39:teyxos-6&catid=2:2009-09-17-00-27-03&tmpl=component.
Συνιστῶμε δὲ συγγενεῖς, φίλοι καὶ γνωστοὶ νὰ ἐκτυπώνουν τὶς ἐν λόγῳ σελίδες καὶ νὰ τὶς δίδουν στὶς θυγατέρες των, ποὺ θέλουν νὰ ἀκολουθήσουν τὸν ἔγγαμον βίον, γιὰ νὰ δημιουργῶνται πραγματικές, χριστιανικές οἰκογένειες, ἀγαθὸν ἐν μεγίστῃ ἀνεπαρκείᾳ...
β) Τεῦχος 31, σελ. 26: «Ὁ δεκάλογος τῶν συζύγων». Καὶ αὐτὸ πρέπει νὰ διαδίδεται στοὺς προσερχομένους εἰς γάμου κοινωνία, ποὺ εἶναι ἀνηρτημένον εἰς τὴν ἱστοσελίδα μας
http://www.fotgrammi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=134:2010-11-22-13-07-43&catid=16:2009-07-28-17-22-19&Itemid=64.
γ) Τεῦχος 36, σελ. 16 : «Ἔπαινος τῆς αἰδοῦς καὶ σωφροσύνης πρὸς καταισχύνην τῆς ἀναιδείας, ἀλαζονείας καὶ ἀναισχυντίας», τὸ ὁποῖον εἶναι ἀνηρτημένον εἰς τὴν ἱστοσελίδα μας
http://www.fotgrammi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=375:2010-07-21-11-49-26&catid=16:2009-07-28-17-22-19&Itemid=64.
δ) Τεῦχος 44, σελ. 22-24, κεφάλαιον : «πῶς... νὰ καταστρέψετε τὸ παιδί σας»,ποὺ εἶναι ἀνηρτημένον εἰς τὴν ἱστοσελίδα μας
http://www.fotgrammi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=453:2010-11-09-11-35-13&catid=16:2009-07-28-17-22-19&Itemid=64.
3. Λόγῳ ὑπερβολικοῦ κόστους (στενάζομε κάτω ἀπὸ τοὺς λίαν δυσβάστακτους ὄγκους ἐργασίας καὶ ἐξόδων) δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀναπτύξωμε περαιτέρω τὸ σπουδαιότατο τοῦτο θέμα, ἀλλὰ ἐπιγραμματικῶς ἐπιβάλλεται νὰ ἀναφέρωμε:
α) Ὁ Χριστιανισμὸς ἐξύψωσε καὶ ἐξίσωσε τὴν γυναῖκα μὲ τὸν ἄνδρα, νὰ μὴ εἶναι πλέον πρᾶγμα (res), ἀλλὰ ἴση πρὸς τὸν ἄνδρα, δηλαδὴ συμπλήρωμά του, γιὰ νὰ ὑπάρξῃ ἡ χρηστή, ἁρμονικὴ καὶ εὐτυχισμένη οἰκογένεια, στοιχεῖον «ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ», γιὰ τὴν σωστὴ πρόοδο, εὐημερία, ἁρμονικὴ συμβίωσι τῆς κοινωνίας καὶ γιὰ τὴ ἐμπέδωσι τῆς πραγματικῆς δημοκρατίας.
β). Ἡ Παλαιὰ Διαθήκη λέγει: «Γυναῖκα ἀνδρείαν τίς εὑρήσει; τιμιωτέρα δέ ἐστι λίθων πολυτελῶν ἡ τοιαύτη.» (Παρ. λα, 10).
γ) Δὲν πρέπει νὰ ἐκλαμβάνωμε ὡς πρότυπο τὶς ἀνάγωγες, ἀναιδεῖς καὶ θρασεῖς γυναῖκες, ποὺ εἶναι ἀθυρόστομοι καὶ σὲ «περνοῦν γενεὲς 14» μὲ τὴν ἀφόρητη γλῶσσα τους καὶ τὶς χυδαιότατες αἰσχρολογίες, καὶ ποὺ συνήθως γίνονται κέντρα διερχομένων ἀνδρῶν.
δ) Ὁ αὐτοκράτωρ Θεόφιλος συνοπτικῶς ἀνέφερε εἰς τὴν σώφρονα καὶ εὐλαβῆ παρθένο Κασσιανή: «ἐκ γυναικὸς ἐρρύη τὰ φαῦλα», ἀλλὰ νὰ συμπληρώσωμε μὲ τὴν σοφὴ ἀπάντησι τῆς ταπεινῆς παρθένου Κασσιανῆς μὲ τὸ λακωνικό: «ἀλλὰ καὶ ἐκ γυναικὸς πηγάζει τὰ κρείττω»...
Δυστυχῶς ὅμως ὁ ἀπαίδευτος καὶ ἡμιμαθὴς λαός μας δὲν ἔχει κατανοήσει τὸ μεγαλεῖο τοῦ ἀριστουργήματος τῆς Κασσιανῆς, τὸ ὁποῖο ψάλλεται τὴν Μεγάλη Τρίτη τὸ βράδυ. Τὸ ἀνεπανάληπτο αὐτὸ ποίημα ἀνεγράφη ἀπὸ τὴν ἁγνὴ παρθένο ποιήτρια Κασσιανή, ἡ ὁποία ἦλθε εἰς βάθος ταπεινοφροσύνης. Ἔφερε τὸν ἑαυτό της στὴ θέσιν τῆς ἁμαρτωλῆς γυναικός, ἡ ὁποία ἔχυσε τὸ μύρο στὰ πόδια τοῦ Θεανθρώπου, προσμείξασα τοῦτο μὲ τὰ συγκινητικά της δάκρυα. Ἡ Κασσιανὴ ἀπὸ τὴν συντριβὴ τῆς μετανοίας της μᾶς ἐκληρονόμησε τὸ ἀνεκτίμητο τοῦτο ποίημά της, γιὰ νὰ μᾶς συγκινῇ καὶ νὰ μᾶς ταπεινώνῃ, γιὰ νὰ ζητοῦμε τὸ θεῖον ἔλεος, διότι μόνον μὲ τὴν ἔμπρακτο μετάνοιά μας καὶ τὴν ταπεινοφροσύνη μας, ἐὰν ἐπικαλεσθῶμε τὸ θεῖο ἔλεος, δυνάμεθα νὰ λυτρωθῶμε (ρυσθῶμε) ἀπὸ κάθε ἁμαρτία.
ε) Δὲν εἶναι δὲ μόνον μεγάλη ἁμαρτία νὰ θεωροῦν οἱ ἡμιμαθεῖς τὴν ἁγνὴ παρθένο Κασσιανὴ ὡς πόρνη, ἀλλὰ εἶναι μέγιστο τὸ ἔγκλημα τῆς πνευματικῆς καὶ θρησκευτικῆς ἡγεσίας γιὰ τὴν «βασιλεύουσα» ἡμιμάθεια, ποὺ ἐπικρατεῖ ὄχι μόνον εἰς τοὺς ὀλιγογραμμάτους, ἀλλὰ καὶ εἰς τοὺς πανεπιστήμονας...
στ) Ἡ λαϊκὴ σοφία τονίζει:
i. Ὅποιος ἀναδείξῃ μία μητέρα, ἀναπτύσσει μία οἰκογένεια.
ii. Ὅποιος ἀναπτύξῃ μίαν οἰκογένεια, ὑψώνει μία κοινωνία.
iii. Καὶ ὅποιος ὑψώσῃ μία κοινωνία, γιγαντώνει ἕνα Ἔθνος.
4. Στὴ πρᾶξι διαπιστώνομε ὅτι ὄντως μία σεμνή, ἐνάρετος, ταπεινὴ καὶ εὐλαβὴς γυναῖκα, μπορεῖ νὰ ἀναθρέψῃ τέκνα καὶ νὰ γίνουν ἄριστοι οἰκογενειάρχες καὶ ἐποικοδομητικὰ μέλη τῆς κοινωνίας, νὰ συμπαρασταθῇ στὶς δυσκολίες τοῦ συζύγου καὶ νὰ τὸν ἀνυψώσῃ καὶ διατηρήσῃ εἰς ὕψη εὐποιΐας, ἀνιδιοτελείας, αὐταπαρνήσεως καὶ αὐτοθυσίας. Ἀπεναντίας μία διεστραμμένη καὶ ἀτίθαση γυναῖκα, τὰ τέκνα, ποὺ θὰ δημιουργήσῃ, θὰ εἶναι λίαν καταλυτικὰ καὶ θὰ παρασύρῃ καὶ τὸν σύζυγό της εἰς τὸν ὄλεθρο καὶ τὴν καταστροφή...
5. Ἄς εὐχόμεθα καὶ προσευχόμεθα ὁ Θεὸς νὰ φωτίζῃ ὅλες τὶς γυναῖκες τοῦ κόσμου νὰ εἶναι σώφρονες, ταπεινές, εὐλαβεῖς, ἐνάρετοι καὶ Χριστιανές εἰς τὴν πρᾶξι, διὰ νὰ ἐπιστρέψωμε στὶς ρίζες μας καὶ νὰ ἐπικαλεσθῶμε τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, γιὰ νὰ ρυσθῶμε ἀπὸ τὸν πλήρη καταποντισμό.

Εστάλη από:http://www.fotgrammi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)