Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΡΤΑ (ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ) 2012.



από EROSHELLAS1
Οι ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ ερμηνεύουν το τραγούδι " ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΡΤΑ ". Την μουσική έχει γράψει ο Φώτης Μήλιος και τους στίχους ο Αρτ Κυδωνάκης και οι Ελεύθεροι Ελληνες. Ένα τραγούδι, κατά του ηλεκτρονικού φακελώματος και της λεγομένης " Κάρτα του πολίτη ". Ο Έλληνας έμαθε να ζει ελεύθερος και να πολεμά για την ελευθερία του.
Ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού:

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΡΤΑ

Θα μας δώσουνε μια κάρτα
Που θα έχει αριθμό
Θα μας βάλουνε τσιπάκι
Αν μπορούν και στο μυαλό
Οπου πάμε να γνωρίζουν
Και αν έχουμε λεφτά
Την υγεία μας φροντίζουν
Προβατάκια στη σειρά

Θα μας δώσουνε μια κάρτα
Θα' ναι δήθεν για καλό
Και θα απλώσουν ένα δίχτυ
Νεοταξικό ζυγό

Τους ανθρώπους να ελέγχουν
Τα παγκόσμια αφεντικά
Προηγμένες εξελίξεις
Προηγμένη κι η σκλαβιά

Εγώ είμαι Ελληνας, δεν είμαι αριθμός
Εγω είμαι Ελληνας, ελεύθερος λαός
Δεν θέλω κάρτα ηλεκτρονική
Δεν θέλω κάρτα, του πολίτη φυλακή

Θα σκανάρουν την ζωή μου
Μέσα σε ένα μπαρκόντ
Θα ναι η υπογραφή μου
Μ' αριθμό ψηφιακό
Τι πιστεύω και τι έχω
Που θα πάω, τι ζητώ
Για να ζώ φακελωμένος
Να 'μαι πρόβατο σωστό

Εγώ είμαι Ελληνας, δεν είμαι αριθμός
Εγω είμαι Ελληνας, ελεύθερος λαός
Δεν θέλω κάρτα ηλεκτρονική
Δεν θέλω κάρτα, του πολίτη φυλακή 

Εγώ είμαι Ελληνας, δεν είμαι αριθμός
Εγω είμαι Ελληνας, ελεύθερος λαός
Δεν θέλω κάρτα ηλεκτρονική
Δεν θέλω κάρτα, φυλακή ψηφιακή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)